Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Е край, колата е коренно различна и викаш съвършенството не се нуждае от промяна. Те така си мислеха и руснаците като правиха 3 десетилетия Лада 5-ца, ма поне имаше търсене на тая Лада, а нещо Жулиета спрямо конкуренцията.....
    Никъде не казах, че колата е корено различна или перфектна нито, че е по продавана повече от конкурентите. То следва и въпроса коя Алфа е продавана повече от конкурентите?!?!
    Както 145/146/147/156 това е така наречен "вътрешен фейстлифт" колкото и безсмислено да звучи това, но мисълта ми е че си следват политиката.
    Относно атмосферните двигатели ... те вероятно достигнаха предела си. Една от най заклетите марки по темата преминава на турбо мотори, а именно Хонда. Подготвят 4 турбо мотора всите малолитражни като най големият е 2.0 и по спомен около 280 коня. Хонда също е спортна марка (не мисля че има кой да го оспори) и те нямат големи 6 или 8 цилиндрови мотори (имат един 6-так в Леджант и рядко в някой Акорд) но никой не е казал че вече няма Хонда. Всички марки най общо рязнаха по няколко цилиндъра от моторите си и поставиха турбини/компресори.
    Друго важно е, нека погледнем каква е картинката реално ... колко GTA 147/156 има в България, колко са 159 с шестаци в сравнение с дизели, колко 166 ци с 2.5, 3.0 и 3.2 се карат на бензин. Дори и да не е картинката в БГ да видим колко са обявите за продажба на подобни коли (или толкова са добри, че не ги продават)? Когато търсенето е малко защо да има предлагане не е рентабилно?
    Не споря че гамата е малка ... ДА трябва купе ... ДА трябва седан наследник на 159 и на 166 ... да трябва да се предлага и 4х4 .... ДА нека има и едно яко комби ... и можеби ДА един SUV.
    п.п. не споря нито ми се изпада в спорове това е мое мнение и впечатление!
    Last edited by HACCP; d.m.y г., 22:48.
    Избери Твоят ... SOUND
    https://soundcloud.com/maserati_hq

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Кола за под 5 секунди, но с какво тегло? Какъв е тиража на тая кола? Тази кала ще избута напред марката и ще я направи печеливша? Дали?
      А дали харчи малко и дали отстъпва на старите шестаци тоя турбомотор няма как да се знае. Най-малкото заради това, че трансмисиите им не са еднакви.

      За тунерите - ми акво да кажа, мотор с директно впръскване далеч не етолкова лесен за доработка, колкото си мислиш. А с шестака доста народ по света е показал докъде се стига и какви са му възможностите. Срам и позор за една спортна марка е най-големият мотор да е с 4 цилиндъра и 1750 кубика. Да не мислиш, че тоя мотор е извънземен? Просто 1.8 ТС с нова глава и турбина. Е можеше да го сполети същото и стария шестак. Ма за да се случи тава трябват пари за разработки, а на Фиат не им се дават пари за Алфа, все пак сринаха заводите на Алфа със земята. Това е жалката истина. После си говорим за бъдеще. Всъщност има само минало тая марка.
      Малко си краен в изказванията. Алфа почти през цялата си история са имали финансови затруднения. Някога може да са били спортна марка, но спорт без пари не се прави. Ако не беше Фиат, щяха да са свили чадърите отдавна. И според мен, новия имидж на Алфа, който 4с налага (евтино Мазерати) е този, който може да измъкне марката от калта.
      Относно мотора. Не, не смятам, че е извънземен, но за кубатурата си дава съвсем прилична мощност и разход. 4с е леко, но Жулиета QV е тон и половина, а от 0-100 ускорява за около шест секунди и половина, което не е зле за турбо малолитражка. Повечето производители вече залагат именно на турбинирани мотори с малка кубатура. И не виждам нещо нередно новите мотори да са еволюция на стари, това е практика на всеки производител. Моторите като цяло не са се изменили толкова през годините, особено механичната им част.
      Относно ВАГ, няма смисъл да ги сравнявам с Фиат, защото е все едно да сравняваме икономиките на Италия и Германия.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Примера сас Сеат и други не е уместен, защото ФВ никога с нищо не ебил повече от Сеат, ма къде са сега? Фиат могат ли да се сравнят с ФВ? Колко платформи имат Фиат, колко ФВ? С какви мотори разполагат Фиат, с какви ВАГ групата. Какво могат да дадат фиат на Алфа, какво може да даде ВАГ на Сеат?

        Има разлика, а Алфа не е марка, с която трябва да се сравнява Сеат. Алфа трябва да бъде светлинни години пред Сеат, ма уви, зад тях е понастоящем. Просто защото компанията майка на Алфа е кенеф, без никакви разработки и без нищо истинско.

        ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:16 ----------


        Ами колко двигатели има ФИАТ? Аз не съм ги броил, но предполагам не са малко. Като говориш за ФИАТ странно забравяш, че имат 70% от Крайслер. Да не споменавам и вече 100-те от ВМ. Няма нужда от чак такова черногледство. Алфа не се развива по чисто пазарни причини. Няма смисъл да наливаш пари в обречена кауза. В цяла Европа евтините марки губят - май без Дачия. Да продаваш на загуба май не е особено умно, а Маркионе не ми прилича на глупак. Вече успя да увеличи с няколко СТОТИН процента продажбите на Мазерати. В Америка Крайслер отчита много добри проценти увеличение в сравнение с другите американци. От това, което чета, си правя изводите, че плановете са Алфа да се върне в по-високия клас, за да може да споделя платформи и двигатели с Мазерати - за да се споделят разходите. ВАГонетките показват как успешно се прилага тази тактика. Та предлагам да се ограничи малко плюенето. Досадно е.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Аз реално фейслифт не виждам. Все си е същия кютук със същите нелепи фарове. Моторно вече съвсем изостава тая кола, пълен ташак. Кво ми хвалят 150 коня дизел, като тоя мотор вече го има от 2 години в Опел Инсигния с 200 коня. Пак мотора на Фиат, ма по-силен в Опел. Подигравка с феновете на марката.
          Ами не съм съгласен съвсем. Аз по принцип харесвам Опел най-много от немските марки по причини, които са друга тема и имам много близък приятел, който кара Опел битурбо 195 к.с и до 160 км джулиетата с 1.4 мотор 170 к.с. е по-бърза, като той също го потвърди след като ги сменихме. Друг е въпросът че Инсигнията е по-висок клас и като возия, и като удобство, и като усещане.
          Покарайте колата поне 1000 км и тогава споделяйте мнения...
          Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

          Comment


          • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
            Ами не съм съгласен съвсем. Аз по принцип харесвам Опел най-много от немските марки по причини, които са друга тема и имам много близък приятел, който кара Опел битурбо 195 к.с и до 160 км джулиетата с 1.4 мотор 170 к.с. е по-бърза, като той също го потвърди след като ги сменихме. Друг е въпросът че Инсигнията е по-висок клас и като возия, и като удобство, и като усещане.
            Покарайте колата поне 1000 км и тогава споделяйте мнения...
            Както Инсигнията така и Джулиетата за чеп не стават....

            опелът вози като каруца... точка

            а и Боби е много прав за нещата които споделя

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • Като се продаваше Делта с 1.9 битурбо, се скъсаха да е купуват, а този Опел Инсигния тежи колкото Алфа 159, че и повече. А и да беше седан Жулиетата ок, но за какво е този можен дилзел, като никой няма да е купува.
              No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
              Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
              e46 328Ci (чорбаджийска кола)

              Comment


              • Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
                Като се продаваше Делта с 1.9 битурбо, се скъсаха да е купуват, а този Опел Инсигния тежи колкото Алфа 159, че и повече. А и да беше седан Жулиетата ок, но за какво е този можен дилзел, като никой няма да е купува.
                Пак ще се повторя, както и по-назад. Няма в момента италианка с 4х4, силен дизел и вариации на каросерията. А Делтата, дето я даваш за пример, беше бая скъпа като нова. Ми естествено, че примерно за тия пари, много хора ще предпочетат Инсигния или някое Ауди примерно.
                Щото от Опел ще предложат Инсигния 4х4 комби, а от Олфа или Ланча няма отговор.
                Италианците разработват някаква примерна платформа, ма не я оползотворяват докрай, докато немците го правят.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • [QUOTE=Doomguy;1278288....Относно ВАГ, няма смисъл да ги сравнявам с Фиат, защото е все едно да сравняваме икономиките на Италия и Германия.[/QUOTE]А какво й е на италианската икономика?!? БВП-то на глава от населението е 36 000 срещо 40 000, а и като абсолютна стойност са в един порядък!

                  Иначе липсата в гамата на определени модели, не означава автоматично, че тези, които ги има не стават за чеп за зеле! И също - големите атмосферни двигатели отдавна са демоде - не очаквам Фиат да харчат пари за напред в тая насока....
                  Last edited by bushiDO; d.m.y г., 19:33.
                  Alfa Romeo Corsswagon
                  Aprilia Tuono RSV

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от bushiDO Покажи съобщение
                    А какво й е на италианската икономика?!? БВП-то на глава от населението е 36 000 срещо 40 000, а и като абсолютна стойност са в един порядък!

                    Иначе липсата в гамата на определени модели, не означава автоматично, че тези, които ги има не стават за чеп за зеле! И също - големите атмосферни двигатели отдавна са демоде - не очаквам Фиат да харчат пари за напред в тая насока....
                    Демоде, ма именно италианците в лицето на Ферари и Ламборгини продължават да се мъчат с атмосферни мотори, не малки, нито по кубатура, нито по брой цилиндри. При условие, че всички техни конкуренти отдавна са с големи кубатури, много цилиндри и турбини или компресори.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • че кои са конкурентите на Ферари и Ламбо?
                      Говоря за реални конкуренти, не бутикови ателиета с по 2-5-8 автомобила на година?
                      Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Демоде, ма именно италианците в лицето на Ферари и Ламборгини продължават да се мъчат с атмосферни мотори, не малки, нито по кубатура, нито по брой цилиндри. При условие, че всички техни конкуренти отдавна са с големи кубатури, много цилиндри и турбини или компресори.
                        не искам да съм лош пророк, но тези икони или ще се променят, или ще им палим и тех свещи!

                        п.п. предполагам знаете основната промяна в F1 в сила от следващия сезон
                        Alfa Romeo Corsswagon
                        Aprilia Tuono RSV

                        Comment


                        • Ферари и Ламборгини си държат атмосферките, защото турбо мотор не може да изкара такъв звук, какъвто голям атмосферен. Иначе Пагани ползват за Хиарата турбо мотор, Макларън също, има и доста други.

                          Comment


                          • всичко е въпрос на цена
                            а ферари нямат проблем с цените и продажбите. Даже доколкото имам спомени боса им Монтедземоло искаше да се намалят продажбите, за да се запази ексклузивитета на марката...
                            Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                            Comment


                            • Пропускате една много важна разлика между турбо моторите и атмосферните. По-скъпо е да разработиш и произведеш атмосферен мотор, отколкото турбо мотор. А производителите се стремят да генерират по-големи печалби, уж за да дават по-добри цени на крайния продукт.

                              Само дето Фиат си играят с Алфа, затова тя ще финишира. Подигравка с феновете е да им дадеш Фиат на цената на 2 Фиата, само защото е с емблема на Алфа. Недейте да си мислите, че една Жулиета или Мито си заслужава разликата с Браво или Пунто, само заради няколко пласмасаторийки, малко по-добре изглеждащи от тези във Фиат, щото реално разликата в производството се свежда до 100-200 евро. Но и тези които от поколения са карали Алфа им е ясно за какво става въпрос, затова не си купуват новите изделия на марката.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Не знаех, че Жулиетата е с греда отзад, а отпред със сменяеми шарнири...

                                Comment

                                Working...
                                X